Alla inlägg under maj 2012

Av Camilla Lindgren - 6 maj 2012 13:47

Nämen Oj de e ju jag! 2 gången vi tävlat i klass två i lydnad och både jag o Zindy va väl lite okoncentrerade  men jag bara gör en sådan TAVLA.... sååååå jag kan reta ihjäl mig....

Sändade med ställande (RUTAN) på mitt första komando springer Zindy in i rutan o har framtassarna precis på markeringen i rutan o istället för att nöja mid med att jag fått en 8 sååååå komenderar jag en gång till o då sprack det hon kom emot mig istället (suck) jag visste ju redan då att vi nollat i det momentet och gjorde ett nytt försök att sända henne till rutan o då sprang hon rätt in i mitten o stod PERFEKT....... 


Det va väl det där PERFEKTA jag va ute efter.... men nä det misstaget ska jag inte göra om......


Samtidigt är jag fruktansvärt GLAD o STOLT.... Malmös Elit ekipage va på plats och vi fick sååå goda vits ord ifrån henne och blev erbjudna att komma ner o träna tävlings teknik..... Och det tackar jag inte nej till för nu e vi på G...

och tycker de sååååå jäkla kul!


Hon e Mammis STJÄRNA......

 

Nu hoppas jag att jag har lärt mig en rejäl LÄXA och att jag kan hålla nerverna i styr till nästa tävling!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards