Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Vår första riktiga lydnadstävling!

Av Camilla Lindgren - 25 april 2011 18:31

Hoppas ni har haft en underbar påskhelg ; ) Jag har haft en fantastisk påskhelg....

O vilket kanon väder vi haft " HÄRLIGT"


Idag har Zindy o jag debuterat i vår första riktiga Lydnadstävling.... Skit kul tycker vi   men idag va det nervöst   


Vi började med platsliggandet   Där fick vi en 10a   


Sen va det tandvisning   Där fick oxå en 10 poängare   


         

Jag är JÄTTE nöjd med dagens prestation.... men lite retfullt är det klart, för er som inte vet ska man få 160 poäng för att flyttas upp i lydnad 2 och vi fick 159,5

shit va nära......Men vi deppar inte för det utan vi spottar i nävarna och tar nya tag..... Jag vill tacka min kära väninna Tina för att hon kom och hejade på oss och att hon tog massa fina bilder med sin nyinförskaffade kamera = ))

Nästa Tävling är Lördagen den 30/4 då är det agility i lomma........

Vi syns och hörs Kram på er.....


 
 
Cecilia

Cecilia

25 april 2011 19:21

Tyckte ni var jätte duktig!!

http://www.ciashundar.se

Camilla Lindgren

27 april 2011 20:28

Tack! men vi kan en smula bättre än vad vi prestera där men men....

 
Catja

Catja

25 april 2011 19:47

Ett ynka halvt poäng..så jädrans retfullt!
Det tar ni nästa gång!!
Duktiga är ni..Grattis!

http://vincentsetter.bloggplatsen.se

Camilla Lindgren

27 april 2011 20:27

Jaaaa ett ynka halv poäng grrrr.... men tävling ger färdighet ; )) Vi kör på nu så får det bli vad det blir ; ))Hoppas vi ses på backen snart Kram

 
Ingen bild

Tina

26 april 2011 07:41

Ja ni var sååå duktiga och det var roligt att vara där och titta samtidigt som jag försökte ta bra bilder, men det blev ganska bra för att inte har lärt känna sin kamera ännu :-)fniss...ska nog försöka ta mig till Lomma också...hihi hade varit kul att se er på agility tävling också, kram på er från oss båda

Camilla Lindgren

27 april 2011 20:24

Tack Tina....Du e så välkommen så men munhäfta tills vi e klara ; )) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Lindgren - 6 maj 2012 13:47


Nämen Oj de e ju jag! 2 gången vi tävlat i klass två i lydnad och både jag o Zindy va väl lite okoncentrerade  men jag bara gör en sådan TAVLA.... sååååå jag kan reta ihjäl mig.... Sändade med ställande (RUTAN) på mitt första komando springer Zindy...

Av Camilla Lindgren - 26 februari 2012 12:53

Halloj..... Idag känns det som våren e på väg! Härligt...... och då börjar ju både människor o djur vakna till liv   Nu börjar hundsporterna komma igång igen så nätt.... och Zindy o jag debutterade igår på Rally lydnads tävling i Östra ljungby....o...

Av Camilla Lindgren - 5 november 2011 13:46

Nu måste jag ju klart göra lite blogg inlägg.... Zindy och jag har varit o tävlat i rallylydnad idag = ) och det gick kanonbra......... Jag va nere o tränade en gång förra lördagen med Leifs gäng på klubben så man kan väl säga att jag inte är så va...

Av Camilla Lindgren - 6 oktober 2011 19:06

Go kväll! Nu har vi precis avverkat en go midda... idag stod kalops på menyn  och det smaka riktigt gott i detta höstväder!    Innan maten va vi ute på en promenad o träffade på hundkompisarna då vi kom till att snacka om bloggandet hm.... jag br...

Av Camilla Lindgren - 17 september 2011 12:36

Hej alla bloggläsare.... Idag är det en ganska kall grå lördag i mitten av September! Men vad hindrar det alla hundägare    Fick med mig kameran idag.....Zindy och jag hamna uppe på backen vid 08.00 tiden och möttes då av Siff    Och lilla Eliot...

Ovido - Quiz & Flashcards