Alla inlägg under februari 2012

Av Camilla Lindgren - 26 februari 2012 12:53

Halloj..... Idag känns det som våren e på väg! Härligt...... och då börjar ju både människor o djur vakna till liv  

Nu börjar hundsporterna komma igång igen så nätt.... och Zindy o jag debutterade igår på Rally lydnads tävling i Östra ljungby....och det gick bra.... jag e supernöjd med vårat resultat efter förutsättningarna vi hade....

Vi har varit dåliga på att träna  under vinter rusket.... dvs Inte tränat alls...... och så va vi ju i ett ridhus o de tycker Zindy e toppen för gud vad det luktar GOTT..... så det blev till att jobba satan för hon inte skulle sticka näsan i marken o börja damsuga den...... 

och det lyckades jag ganska bra med det blev 2 nos som vi fick avdrag för! Tyvärr tappade jag lite fokusering på skyltarna sååå det blev 10- avdrag för jag svängde åt fel håll.... hm slarvit matte... jaja men hur som helst så blev vi GODKÄNDA med 75p så nu har jag anmält mig till en ny tävling   man blir ju taggad när det går bra!    

Lördagen avslutades med att gå o se Melodifestivalen LIVE  J

med andra ord en väldigt lyckad lördag med mina töser.... Zindy och Elin!

Ovido - Quiz & Flashcards