Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

YES DÄR SATT DEN ; ))

Av Camilla Lindgren - 8 maj 2011 19:30

Idag satt den.... Och jag e såååååå stolt o glad  

Vi tog vårt första pris i lydnad 1.... med 167,5 poäng!   Vi kom på 2a plats av 14 ekipage de e inte så illa pinkat ; )) Nu ser jag framemot att så smått börja träna inför lydnadsklass 2 "Jippi"..... Se upp där ute nu e Zindy o jag på G...   


 
 
Ingen bild

Jeanette o Grim

8 maj 2011 19:52

Grattis igen;) Bra jobbat:)

Camilla Lindgren

9 maj 2011 06:20

Tack... Grattis till dig oxå... va kul o stanna kvar en stund o kolla på proffsen! och förlåt att jag välte dig i gräset men jag blev skit glad ; ))vi ses på klubben Kram

 
Catja

Catja

8 maj 2011 23:34

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!
Nu är det dags att ta undan i bokhyllan så ALLA priserna får plats..;)
Så roligt!!

http://vincentsetter.bloggplatsen.se

Camilla Lindgren

9 maj 2011 06:18

Tack tack tack Catja..... blev såååå glad! hahahaha aja nu ska vi ju inte ta i ; ) Men det måste göras en liten plats till hennes priser klart ; ))
Hur går det för dig o goa Vince??? hoppas få se dig snart Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Lindgren - 6 maj 2012 13:47


Nämen Oj de e ju jag! 2 gången vi tävlat i klass två i lydnad och både jag o Zindy va väl lite okoncentrerade  men jag bara gör en sådan TAVLA.... sååååå jag kan reta ihjäl mig.... Sändade med ställande (RUTAN) på mitt första komando springer Zindy...

Av Camilla Lindgren - 26 februari 2012 12:53

Halloj..... Idag känns det som våren e på väg! Härligt...... och då börjar ju både människor o djur vakna till liv   Nu börjar hundsporterna komma igång igen så nätt.... och Zindy o jag debutterade igår på Rally lydnads tävling i Östra ljungby....o...

Av Camilla Lindgren - 5 november 2011 13:46

Nu måste jag ju klart göra lite blogg inlägg.... Zindy och jag har varit o tävlat i rallylydnad idag = ) och det gick kanonbra......... Jag va nere o tränade en gång förra lördagen med Leifs gäng på klubben så man kan väl säga att jag inte är så va...

Av Camilla Lindgren - 6 oktober 2011 19:06

Go kväll! Nu har vi precis avverkat en go midda... idag stod kalops på menyn  och det smaka riktigt gott i detta höstväder!    Innan maten va vi ute på en promenad o träffade på hundkompisarna då vi kom till att snacka om bloggandet hm.... jag br...

Av Camilla Lindgren - 17 september 2011 12:36

Hej alla bloggläsare.... Idag är det en ganska kall grå lördag i mitten av September! Men vad hindrar det alla hundägare    Fick med mig kameran idag.....Zindy och jag hamna uppe på backen vid 08.00 tiden och möttes då av Siff    Och lilla Eliot...

Ovido - Quiz & Flashcards