Alla inlägg under september 2010

Av Camilla Lindgren - 26 september 2010 21:48

Idag har det varit en jobbig men kul dag  


Var ganska trött när jag vakna idag har spelat både fredag o lördag o varit hemma 3-halvfyra båda nätterna!


Men all träning har hållt mig vaken! Först träna vi agility 2 timmar mellen 14-16 och eftersom det var avslutning så hade vi en liten tävling där vi fick pris o kom på en tredjeplats HURRA!!!!!


Sedan va det hem o få lite mat i magen .... sen bar det av till Lydnadsträningen som jag oxå är fullt nöjd med.


      

Av Camilla Lindgren - 23 september 2010 21:19

Idag har varit en härligt varm höstdag.... I morse gick Zindy o matte som vanligt en tur upp till backen där vi mötte Aja med matte....


Eftemiddas turen blev en runda med Husse upp till fårabäck där dom stod o kolla o prata med fåren   

Zindy va inte intresserad av att gå fram till dom... lite skrajsen kan jag tänka mig o dom va lika avvaktande...


Kvällspromenaden blev ute i käglinge på rekan.... där mötte vi Gibson och Annette o det va ju jätte trevligt att hon kom o höll oss sällskap!  fy så många döda kaniner vi såg... urk... Zindy rulla sig i en död fågel sen skulle hon smaka på en död kanin ööööhhh jag blir TOKIG  ! Så gissa om hon åkte i duschen när hon kom hem o sen skrubba vi tänderna!!!!!

Av Camilla Lindgren - 6 september 2010 11:30

  

Tränade agility i två timmar men tiden går så fort o så även Zindy ; )

det går framåt o Zindy är duktig de e jag som inte hänger med i svängarna ; ) hon är otroligt snabb o alert. det blev lite sura miner på hanägarna för Zindy löper ju men det löste sig till sist

Av Camilla Lindgren - 4 september 2010 12:19

GRATTIS ZINDY 2ÅR   

VI STARTADE ZINDYS FÖDELSEDAG MED EN CYKELTUR TILL KÄGLINGE REKERATIONSOMRÅDE! DÄR VI MÖTTE KOMPISARNA SESSAN OCH GIBSON!  DOM HADE EN  KUL STUND DÄR BLAND ALLA KANINHÅLOR! NU SKA HON SNART HÄNGA MED HUSSE O SPELA ; ) SJÄLV SKA JAG VIKARIERA MED CONTACTS DANSBAND! HA EN FORTSATT NICE LÖRDAG/KRAM         

Av Camilla Lindgren - 2 september 2010 19:16

   Så typiskt att min lilla tös börjar löpa nu! Lydnad 1 kursen börjar ju den 12 september, sedan hade vi ju sett fram emot agility tävlingarna som går av stapeln 18-19 september.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards