Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla Lindgren - 9 juli 2011 13:31

Tjingeling det va ju ett tag sedan som jag skrev i bloggen! Solen skinner för fulla muggar utanför fönstret men jag måste bara skriva........

Vi va o tävla i lydnad i Eslöv idag  

Trotts att vi inte tränat på ett tag så gick det BRA! Vet förstås inte vad som hänt riktigt med linförigheten???? hon tappar fokus hon tycker kanske inte de e så kul  

Men så fort vi lämnat lydnadsplaner går hon näst intill perfekt det kan ju handla en del om mina tävlingsnerver för dom ligger utanför kroppen!


Idag va vi 18st ekipage och vi placerade oss på en 8e plats med 163p!  Platsliggandet 10p  

  Tandvisning 10p   

  Linförigheten 5p Jag gav dubbelkomando+tappa position och snea sittningar  

  Läggande under gång 6p La sig för sakta  

  Inkallande 9,5p  

  Ställande undergång 8.5  

  Apportering 10p  

  Hopp över hinder 9p   de e väl F-n att hon ska sätta sig SNETT!!!!!

  Helheten 9p  

  Det blev ju ett första pris.........    Har en tävling kvar i Lydnad ett som jag anmält oss till men ska börja    träna inför lydnad 2 nu.........

Nej nu ska jag ut o njuta av solen........ Vi hörs tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards