Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Hittat gamla Orkesterbilder!

Av Camilla Lindgren - 6 oktober 2011 19:06

Go kväll! Nu har vi precis avverkat en go midda... idag stod kalops på menyn  och det smaka riktigt gott i detta höstväder!


 Innan maten va vi ute på en promenad o träffade på hundkompisarna då vi kom till att snacka om bloggandet hm.... jag brukar ju inte så stor allvar med det.... fick lite pikar av Catja om det! Men det behövs lite sådant för nu sitter jag ju här o bloggar!


som sagt hösten e här o då brukar det ju för det mesta innebära regn o rusk!

        mmm våta va dom bägge när dom kom in!

 

Ingvar e snabbt framme med kameran när jag somnar på soffan...

  men mysigt e det ; )

Hittade lite orkester bilder sååååå kul o såååå längesedan

     

   hahaha ja det va tider det.......

nej nu har jag inget mer för idag vi ses puss o hej leverpastej......

 
 
Catja

Catja

6 oktober 2011 20:18

Ja men titta!! HON har bloggat..;))
Härliga bilder..!
Så roligt o se alla orkester bilder..många ju..;)
Ha det gott!
Kram

http://vincentsetter.bloggplatsen.se

Camilla Lindgren

6 oktober 2011 22:54

Hahaha ja jag kände ju pressen när vi träffades ;) ja det va faktiskt lite roligt o hitta alla gamla orkesterbilder hahaha.... så dom fick hänga med i bloggandet för jag kände att jag hade egentligen inte så mkt att blogga om.........Vi ses o hörs snart igen Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Lindgren - 6 maj 2012 13:47


Nämen Oj de e ju jag! 2 gången vi tävlat i klass två i lydnad och både jag o Zindy va väl lite okoncentrerade  men jag bara gör en sådan TAVLA.... sååååå jag kan reta ihjäl mig.... Sändade med ställande (RUTAN) på mitt första komando springer Zindy...

Av Camilla Lindgren - 26 februari 2012 12:53

Halloj..... Idag känns det som våren e på väg! Härligt...... och då börjar ju både människor o djur vakna till liv   Nu börjar hundsporterna komma igång igen så nätt.... och Zindy o jag debutterade igår på Rally lydnads tävling i Östra ljungby....o...

Av Camilla Lindgren - 5 november 2011 13:46

Nu måste jag ju klart göra lite blogg inlägg.... Zindy och jag har varit o tävlat i rallylydnad idag = ) och det gick kanonbra......... Jag va nere o tränade en gång förra lördagen med Leifs gäng på klubben så man kan väl säga att jag inte är så va...

Av Camilla Lindgren - 17 september 2011 12:36

Hej alla bloggläsare.... Idag är det en ganska kall grå lördag i mitten av September! Men vad hindrar det alla hundägare    Fick med mig kameran idag.....Zindy och jag hamna uppe på backen vid 08.00 tiden och möttes då av Siff    Och lilla Eliot...

Av Camilla Lindgren - 4 september 2011 10:33

HIPP HURRA IDAG FYLLER MIN MINSTA TÖS 3ÅR       Dom 3åren har gått undan........ ...

Ovido - Quiz & Flashcards