Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Vilken j-vla tabbe!

Av Camilla Lindgren - 15 maj 2011 13:56

Hej alla glada blogg läsare!

Idag är jag mindre glad på mig själv  


Zindy och jag har varit på lydnadstävling i Lund!

och allt flyter på bra tills sista momentet som var hopp över hinder.....

där kallar jag in min hund innan tävlingsledaren sagt verkställ och nollar på det momentet..... Domaren tyckte det va en onödig miss för han sa att 10an suttit där om jag inte tabbat mig.Grrrrrrrr så lack jag blir! men men man lär sig ju hela tiden och i sådana lägen e man ju nervös o uppstressad.....! Men vi tog ett 2a pris med 143,5p och placerade oss 5a denna gång av 13 ekipage! Förutom tabben är jag jätte nöjd Zindy är dock bara 2½ vi har ju tiden framför oss!!!!

Nu glömmer vi detta och ser framåt ; ) Nästa tävling är nästa helg lördag och söndag och då är det agility för hela slanten....

Ha en underbar fortsatt skön söndag! Kram

 
 
Catja

Catja

15 maj 2011 14:23

Retfullt!
Men sånt som händer..helt klart sånt som hade hänt mig..;))
Ni är duktiga!!
Ta andra plats och komma femma av tretton ekipage är minsann inte fy skam..dessutom har ni ju precis börjat er karriär!!
Grattis!

http://vincentsetter.bloggplatsen.se

Camilla Lindgren

15 maj 2011 15:11

naw du e för söt Catja....hahaha ja du o jag e nog litta mer förvirrade än andra! Japp klart det va retfullt men så sant som du säger Zindy och jag är ju bara i början på karriären hahaha vi kommer kanske inte längre men dock!!! jag spottar i nävarna o kämpar vidare ; ) men när får vi se dig ute på tävlingarna? hur länga ska du ladda? kör på Catja de e skit kul.... Hoppas vi snart ses på backen Kram

 
Cecilia

Cecilia

15 maj 2011 19:56

Du tänker rätt, man lär sig av misstagen. Även om det är super störigt. Önska att jag kunde tacklat mina nerver så jag kunde tävlat lite mer lydnad. Ses på lördag!!
Kram

http://www.ciashundar.se

Camilla Lindgren

16 maj 2011 06:39

jamen de e ju så man lär sig förhoppningsvis av misstagen, men sen att det återstår nya, det gör det ju säkert för de ju nervöst!
Kom igen nu Cecilia klart du kan tackla nerverna jag e oxå nervös och e ännu värre på agilityn..... men jag måste ju vänja mig litta nångång tycker man iallafall ; ) ja vi ses på lördag Kram

 
Linnea (med Coco)

Linnea (med Coco)

15 maj 2011 21:37

Vet inte riktigt hur jag kom in på din blogg men hamnade här det gjorde jag ;)

Riktigt retfullt, gjorde något liknande på min och Cocos första tävling. De förvirrades förening? Men 143,5 poäng är inte dåligt! :)

http://tassarna.weebly.com

Camilla Lindgren

16 maj 2011 06:33

Va kul linnea att du råkade hamna här ; )

men du e ju ung o ska inte bli förvirrad ; ))
nej skoja så blir det när nerverna tar över! hoppas vi lärt oss av detta misstag men det blir ju säkert fler ; ) Hoppas vi snart ses må väl Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Lindgren - 6 maj 2012 13:47


Nämen Oj de e ju jag! 2 gången vi tävlat i klass två i lydnad och både jag o Zindy va väl lite okoncentrerade  men jag bara gör en sådan TAVLA.... sååååå jag kan reta ihjäl mig.... Sändade med ställande (RUTAN) på mitt första komando springer Zindy...

Av Camilla Lindgren - 26 februari 2012 12:53

Halloj..... Idag känns det som våren e på väg! Härligt...... och då börjar ju både människor o djur vakna till liv   Nu börjar hundsporterna komma igång igen så nätt.... och Zindy o jag debutterade igår på Rally lydnads tävling i Östra ljungby....o...

Av Camilla Lindgren - 5 november 2011 13:46

Nu måste jag ju klart göra lite blogg inlägg.... Zindy och jag har varit o tävlat i rallylydnad idag = ) och det gick kanonbra......... Jag va nere o tränade en gång förra lördagen med Leifs gäng på klubben så man kan väl säga att jag inte är så va...

Av Camilla Lindgren - 6 oktober 2011 19:06

Go kväll! Nu har vi precis avverkat en go midda... idag stod kalops på menyn  och det smaka riktigt gott i detta höstväder!    Innan maten va vi ute på en promenad o träffade på hundkompisarna då vi kom till att snacka om bloggandet hm.... jag br...

Av Camilla Lindgren - 17 september 2011 12:36

Hej alla bloggläsare.... Idag är det en ganska kall grå lördag i mitten av September! Men vad hindrar det alla hundägare    Fick med mig kameran idag.....Zindy och jag hamna uppe på backen vid 08.00 tiden och möttes då av Siff    Och lilla Eliot...

Ovido - Quiz & Flashcards