Direktlänk till inlägg 17 september 2011

En Lördagsmorgon!

Av Camilla Lindgren - 17 september 2011 12:36

Hej alla bloggläsare.... Idag är det en ganska kall grå lördag i mitten av September!

Men vad hindrar det alla hundägare   

Fick med mig kameran idag.....Zindy och jag hamna uppe på backen vid 08.00 tiden och möttes då av Siff    Och lilla Eliot   Sedan dök ju Bästisen upp....Sessan

Sen kom dom efterhand Baloo som blir kammad av husse!   En liten Molly   Och Gibson   Och gissa om vi blev glada när goa Vince o Catja dök upp....Jaaaa äntligen har jag ett foto på Vince i bloggen ; )   Jaaa nu va väl dom flesta samlade fast där fattades några Aja och Floyd men dom va iväg båda..... så dom får vi ha med nästa gång!

Lite snack vid kullen o hundarna lever sitt eget liv med att gräva efter sorkar

          och några sitter fint o tigger...   Vi va flera som hade kamera med idag men Catja har alltid sin   Nu börjar vår vandring på 2½timme ca och iblan händer det lite på vägen hahaha ja vissa av hundarna drar iväg in i dungen och de e inte sorkhål iallafall för hela Baloo får plats....   och man är ganska skitig eller lortig när man kommer ut därifrån..  

När vi sedan jagat fatt våra busar lyckas vi ju faktiskt ta ett "Klassfoto"    Sååååååå fina dom e........

   Lyckades även ta ett kort där Zindy räcker tunga åt fotografen  

  Efter en timmes promenad har vi hamnat nere på Oxiecentrum för att inhandla vår frukost.......     Ja vi har faktiskt riktigt trevligt på våra helg promenader.......

  Önskar alla en fortsatt trevlig helg Kraaaaaam!

 
 
Ingen bild

Tina o Sessan

17 september 2011 20:54

så fina bilder det blev... :-), ja nu e vi några med kamera så det borde ju bli bra bilder nån gång....men håll med om att Catja e bäst...hon e oslagbar...fast med lite träning så kanske vi kommer upp i hennes liga...fniss...nä skämt o sido dina bilder blev jätte-bra...kram på er o hoppas vi ses imorgon....

Camilla Lindgren

6 oktober 2011 22:56

Nämen detta har ju inte jag sett.... ja att du skrivit... ja vi får ligga i hårdträning då för vi e hästlängder ifrån Catja med Bilder o dyl.... men vi gör så gott vi kan ; ) eller hur? Kram till er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Lindgren - 6 maj 2012 13:47


Nämen Oj de e ju jag! 2 gången vi tävlat i klass två i lydnad och både jag o Zindy va väl lite okoncentrerade  men jag bara gör en sådan TAVLA.... sååååå jag kan reta ihjäl mig.... Sändade med ställande (RUTAN) på mitt första komando springer Zindy...

Av Camilla Lindgren - 26 februari 2012 12:53

Halloj..... Idag känns det som våren e på väg! Härligt...... och då börjar ju både människor o djur vakna till liv   Nu börjar hundsporterna komma igång igen så nätt.... och Zindy o jag debutterade igår på Rally lydnads tävling i Östra ljungby....o...

Av Camilla Lindgren - 5 november 2011 13:46

Nu måste jag ju klart göra lite blogg inlägg.... Zindy och jag har varit o tävlat i rallylydnad idag = ) och det gick kanonbra......... Jag va nere o tränade en gång förra lördagen med Leifs gäng på klubben så man kan väl säga att jag inte är så va...

Av Camilla Lindgren - 6 oktober 2011 19:06

Go kväll! Nu har vi precis avverkat en go midda... idag stod kalops på menyn  och det smaka riktigt gott i detta höstväder!    Innan maten va vi ute på en promenad o träffade på hundkompisarna då vi kom till att snacka om bloggandet hm.... jag br...

Av Camilla Lindgren - 4 september 2011 10:33

HIPP HURRA IDAG FYLLER MIN MINSTA TÖS 3ÅR       Dom 3åren har gått undan........ ...

Ovido - Quiz & Flashcards