Alla inlägg under september 2011

Av Camilla Lindgren - 17 september 2011 12:36

Hej alla bloggläsare.... Idag är det en ganska kall grå lördag i mitten av September!

Men vad hindrar det alla hundägare   

Fick med mig kameran idag.....Zindy och jag hamna uppe på backen vid 08.00 tiden och möttes då av Siff    Och lilla Eliot   Sedan dök ju Bästisen upp....Sessan

Sen kom dom efterhand Baloo som blir kammad av husse!   En liten Molly   Och Gibson   Och gissa om vi blev glada när goa Vince o Catja dök upp....Jaaaa äntligen har jag ett foto på Vince i bloggen ; )   Jaaa nu va väl dom flesta samlade fast där fattades några Aja och Floyd men dom va iväg båda..... så dom får vi ha med nästa gång!

Lite snack vid kullen o hundarna lever sitt eget liv med att gräva efter sorkar

          och några sitter fint o tigger...   Vi va flera som hade kamera med idag men Catja har alltid sin   Nu börjar vår vandring på 2½timme ca och iblan händer det lite på vägen hahaha ja vissa av hundarna drar iväg in i dungen och de e inte sorkhål iallafall för hela Baloo får plats....   och man är ganska skitig eller lortig när man kommer ut därifrån..  

När vi sedan jagat fatt våra busar lyckas vi ju faktiskt ta ett "Klassfoto"    Sååååååå fina dom e........

   Lyckades även ta ett kort där Zindy räcker tunga åt fotografen  

  Efter en timmes promenad har vi hamnat nere på Oxiecentrum för att inhandla vår frukost.......     Ja vi har faktiskt riktigt trevligt på våra helg promenader.......

  Önskar alla en fortsatt trevlig helg Kraaaaaam!

Av Camilla Lindgren - 4 september 2011 10:33

HIPP HURRA IDAG FYLLER MIN MINSTA TÖS 3ÅR       Dom 3åren har gått undan........

Av Camilla Lindgren - 3 september 2011 10:58

Hej alla blogg läsare! Nu va det ju ett tag sedan jag skrev o det beror på att det kanske inte hänt så där värst mkt under sommaren, mer än att man latat sig rejält!

Jag har varit på en go tältsemester med 2 av mina barn och Magnus flickvän Jenny...

Vi tältade några dagar i Skara o sedan körde vi till Liseberg.... Oj det va längesedan jag åkte så mkt karuseller ; ) men kul va det!


Träningen med Zindy har legat nere ett tag det kallas nog SEMESTER men nu har vi börjat komma igång med Lydnads träning igen... Och nu tränas det inför klass 2!

Agilityn hoppas vi snart ska börja igen.....

Idag kom jag ihåg att ta med kameran på vår morgonpromenad   så här kommer lite bilder ifrån den                  


Hahaha såg att här va ingen bild på Zindy men hon lever ju sitt eget lilla liv på backen......

O kolla på dessa bliderna då e det inte ljuvligt........     Hicka o Charlie myser i ciccis famn...... tänkte man kanske kunde ta om detta foto om ett halvår   Ha nu en fortsatt trevlig helg så hörs vi av snart igen Hej hopp!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards