Alla inlägg den 2 april 2011

Av Camilla Lindgren - 2 april 2011 15:16

Hej... Lördag idag,vacker vårdag o så mår man som en skit.... Är super förkyld o känner mig jätte risig... jag undrar hur många gånger jag nyst under dessa dagar...


Hur som helst så tryckte jag i mig alvedon o körde till burlövs bk för att medverka i deras lydnads tävling! Undra vad dom tänkte när dom såg mig... svullna rinnande ögon...


Men jag hade verkligen sett framemot denna tränings tävling sååå.....

Zindy o jag palla oss dit och fick startnr 4


Och jag är SUPER NÖJD med dagens prestation..... första tävlingen för oss... jag risig... nytt ställe... nya hundar och människor...


Av 15 ekipage så placerade vi oss 4a  och fick förstaprispoäng  166p!!!!

inte fy skam tycker jag ; )


Nästa tävling blir agility tävling....


Blev inget spelande för mig ikväll.. :(( o nu ska jag gå o lägga mig på soffan.

Kram o hej






Ovido - Quiz & Flashcards