Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Camilla Lindgren - 28 februari 2011 22:25

Nu måste jag bara berätta att jag va nere på klubben idag o anmälde mig till lydnads träning.....

Hoppas det går vägen nu så vi kommer igång!!!!!!!

Men hur som helst så fick vi vara med lite i gruppen som tränade där ikväll....

Vi va med på först en platsliggning på 2 min ca....och det gick galant ; )


sedan va vi med i en platsliggning där man går o gömmer sig för hundarna o då ska dom ligga i 3 min och det gick skit bra o jag blev bara sååååå STOLT = ))

Vi tränade en massa annat o Zindy va sååå fokuserad på mig hela kvällen..... då blir man bara såååå GLAD O NÖJD   


Det som är lite trist nu är att hon börjar nog löpa vilken dag som helst =((((((

oh..... nu blir det säkert ingen tävling den 13 februari :(((((


hm har haft lite otur men mina tävlings anmälningar.....kanske meningen???


Nej nu e vi trötta efter en hård dag så nu säger vi natti vi hörs snart igen ; )


Ovido - Quiz & Flashcards