Alla inlägg den 7 november 2010

Av Camilla Lindgren - 7 november 2010 21:32

   Idag har det varit en super kul dag! Zindy ligger just nu i soffan med husse!Hon e helt utslagen!!!! Jag hoppas o tror att hon är lika GLAD som matte, för idag har det varit slut prov i Lydnad1 kursen.... hon va i riktigt bra form och vi kom 1a.... jaaaaaa! Vi fick 183 poäng av 200  ! hade detta varit en riktig tävling hade vi ju gått upp till lydnad 2. Nu va kanske Jette generös i sin bedömning men det känns ändå som att vi e på god väg....


Nu är jag super taggad och har anmält oss till en riktig tävling.... nervöst... men KUL!!!!  Hoppas hon är lika taggad o fokuserad som idag så är jag super nöjd!


Men som alla vet som har djur så har dom oxå bra o dåliga dagar precis som vi människor!!! o idag hade ju lilla goa Vince en sådan dag   ....och vi vet ju att han kan.....så jag hoppas inte att hans matte ger upp för Vince e både duktig o goooo!!!! spotta i näven o ta nya tag!!!!


Jag hoppas att vi ska fortsätta träna ihop på öppna träningen!!!!

 

  

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vi har även varit o tränat agility idag.... så idag har det verkligen varit hundgöra  Nej nu ska vi sova gott/ Kram till alla våra hund kompisar!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards